CkFeNa Forum


 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  


Konu Başlığı ;
Microsoft Dynamics CRM lider
Konun Puanı
Nerdesin !CkFeNa Forum :: Bilgisayar ve Teknoloji Dünyası :: Tenoloji Haberleri
Paylaş|

Microsoft Dynamics CRM lider

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
YazarMesaj
CkFeNaForumAdmin
CkFeNaForumAdmin
avatar
Erkek
Mesaj Sayısı : 101
Toplam Puan : 935
Başarı Puanı : 1
Kayıt tarihi : 29/06/10
Yaş : 24

MesajKonu: Microsoft Dynamics CRM lider Çarş. Haz. 30, 2010 4:23 am

Dünyaca ünlü araştırma kuruluşu Forrester Research, dünyanın önde gelen 19 CRM yazılımını 516 kritere göre değerlendirdi. Gerek orta ölçekli işletmeleri, gerekse büyük ölçekli işletmeleri konu alan iki Forrester CRM raporu da Microsoft Dynamics CRM’i pazardaki diğer aktörler arasında Lider olarak konumlandırdı.

Zengin fonksiyonalite, kolay kurulumu ve hızlı yaygınlaştırma özellikleriyle öne çıkan Microsoft Dynamics CRM, birçok sektörde kurumların en çok tercih ettiği yazılımlar arasında yer alıyor.

Kurumların mevcut ve potansiyel müşteri varlığını en iyi şekilde yönetmeyi sağlayan Microsoft Dynamics CRM, endüstrinin saygın araştırma kuruluşlarından Forrester Research tarafından Forrester Wave değerlendirmesinde hem orta ölçekli kurumlar, hem de büyük kurumlar klasmanında Lider konumda yer aldı.

Haziran 2010 tarihinde yayınlanan ve 2010’un ikinci çeyreğindeki verileri esas alan Forrester raporlarında birçok CRM projesinin küresel durgunluk nedeniyle 2009 yılında iptal edildiğine dikkat çekilirken, 18 ay sonra ise CRM yatırımlarının yeniden canlanma eğiliminde olduğu ifade ediliyor.

Forrester Research Başkan Yardımcısı William Band, Microsoft Dynamics CRM’in böyle bir süreçte sunduğu gelişmiş teknoloji ve kurumlara sunduğu avantajlarla üstünlüğünü kanıtladığını ifade ederek, 19 CRM paketini karşılaştırdıkları bu araştırmada, 516 ölçütü ayrı ayrı değerlendirdiklerini söyledi. Microsoft Dynamics CRM, söz konusu kriterlerin çoğunu karşılarken, gerek kolay kurulumu, gerekse kurum içinde hızla yaygınlaştırılabilmesi nedeniyle diğer CRM yazılımları arasında Lider konumunu hakketti.

Microsoft Türkiye Dynamics CRM Ürün Müdürü Barış Taptık Forrester’ın dünyanın önde gelen CRM yazılımlarını değerlendiren araştırması hakkında şunları söyledi:

“Microsoft Dynamics CRM’in böyle önemli bir araştırma kuruluşu tarafından Lider olarak seçilmesi kuşkusuz bize büyük gurur veriyor, bu başarıyı uzun soluklu bir çalışmanın doğal bir sonucu olarak değerlendiriyoruz. Kurumların en değerli varlığı olan müşteri potansiyelini harekete geçirmek için sınırsız olanaklar sunan Microsoft Dynamics CRM’in başarısının arka planında birlikte çalıştığımız müşterilerimizin bu alanda yaşadığı önemli deneyimler ve son kullanıcı verimliliğine odaklanan yenilikçi teknolojilerimizin rolü bulunuyor. Özellikle son dönemde sosyal ağların etkilerinin ortaya çıkması ile yeni mecralarda pazarlama faaliyetleri ve feedback özellikleri öne çıktı.

Bayii yapılarının yönetilmesi satış ve servis performansının artırılması gibi konularda Dynamics CRM etkili bir araçtır. ”

1 milyondan fazla kullanıcısı var

Dünyada 20.000’den fazla kurum tarafından kullanılan Microsoft Dynamics CRM’in kullanıcı sayısı 1 milyonu aştı. Türkiye’de ise IKEA, Ağaoğlu, Kale Seramik, LC Waikiki, Boyner, BurgerKing ve Vakıfbank gibi farklı sektörlerden yaklaşık 500 yerli firmada 15.000 kullanıcı tarafından müşteri yönetiminde yönelik katma değer yaratmak amacıyla kullanılıyor.

Küresel rekabete açılan birçok Türk şirketinin öncelikli tercihi olarak ülkemizde yaygın bir şekilde kullanılan Microsoft Dynamics CRM, Türkiye’de ev mobilyası kavramına yeni bir bakış açısı getiren IKEA mağazalarında “Aile Kartı” ekseninde çok başarılı bir müşteri sadakat programının oluşturulmasını sağladı. IKEA Aile Kartı, Türkiye genelinde tüm IKEA müşterilerinin her mağazada tanınması, kendilerine özel kampanyalar tasarlanması ve alışveriş alışkanlıklarının saklanıp analiz edilebilmesi için Microsoft Dynamics CRM’in yenilikçi teknolojilerinden yararlanıyor.

Çağrı merkezi çalışanlarının bilgiye daha hızlı ulaşmasını ve müşteri isteklerinin daha kısa sürede sonuçlandırılmasını hedefleyen Vakıfbank ise müşteri hizmetleri süreçlerini ve şikayet yönetimini Microsoft Dynamics CRM ortamına taşımaya başladı.

Mağazacılık sektöründe ise Microsoft Dynamics CRM’in kurumlara sağladığı birçok avantaj bulunuyor. Müşteri memnuniyetine çok önem veren Tema Mağazacılık (LC Waikiki) müşteri hizmetlerini güvenilir CRM platform ile yönetme kararı aldı. LC Waikiki, bu uygulamayı iç müşteri memnuniyetini artırma amacıyla da kullanmayı planlıyor. Yurt genelinde yaygın mağazalarda çalışanların bilgi işlemden istekleri artık Microsoft Dynamics üzerinde bilgi işlem merkezine ulaşacak.

Kale Seramik’te gerçekleştirilen bir başka Microsoft Dynamics CRM projesi ise şirketin satış ve pazarlama grubu faaliyetlerini 700’e yakın satış elemanıyla birlikte ve etkin bir şekilde yönetme imkanına kavuştu. Bu projenin sonucunda Kale Seramik cirosunu %15 artırırken, toplam satış süreci de ortalama olarak %30 oranında kısaldı. Ayrıca Kale Seramik bayilerinde çalışan satış temsilcilerinde Kaleseramik aidiyet duygusunu yaratmak, onlara başarılı olmaları için gerekli desteği vermek amacıyla kurulan Kaleworks portalı da Microsoft Dynamics CRM veritabanı ile destekleniyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör

Microsoft Dynamics CRM lider

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CkFeNa Forum :: Bilgisayar ve Teknoloji Dünyası :: Tenoloji Haberleri-